Preguntas Frecuentes

Esta clase de vista permítelle editar varios tratamentos mediante certos campos editables. Os campos editables presentan datos previamente enchidos se os datos xa existen no tratamento, en caso contrario mostrarasen baleiros.

Cada campo editable é independente e pode ser modificado en calquera momento, xa que actualízase automaticamente con cada cambio. No caso de erro ao actualizar mostrarase un panel emerxente que mostrará un erro para o campo correspondente. Un erro nun campo non afecta a ningún outro campo.

Ten que respectar o tipo de datos do campo se non quere obter un erro (Numérico, decimais, datas, texto, ...). Por favor, vexa a nosa pregunta frecuente ¿Como funcionan ou se usan os tratamentos? se precisa comprender como funciona.

Cando os medicamentos utilizados no tratamento procedan do botiquín do veterinario, establécese automaticamente como data de inicio do tratamento a data da receita. Enténdese que o veterinario xa iniciou o tratamento coa aplicación da primeira dose.

No caso de que todos os medicamentos da receita teñan unha duración dun día, tamén se establecerá automáticamente como data de finalización do tratamento a data da receita. Enténdese que ou ben o veterinario xa rematou o tratamento ou ben rematará ese día igualmente.

Se un tratamento comeza e remata automáticamente deste xeito, non procede facer nada con mesmo porque estará listo para ser usado no libro de tratamentos.

Estes tratamentos aínda están no sitio web e a forma máis sinxela de atopalos é ordenando os tratamentos por data de finalización ou utilizando o filtro de tratamentos finalizados.

Teña en conta que os tratamentos sen rematar tamén aparecen no libro de tratamentos e que se lles debe indicar a data de finalización no seu caso.

Por favor, vexa a nosa sección de preguntas frecuentes ¿Pode haber tratamentos sen finalizar no libro de tratamentos? se precisa comprender como funciona.

A finalización do período de espera ou período de supresión para a carne corresponde ao tempo transcorrido desde a finalización do tratamento, engadindo os días que o veterinario indique na receita que sexan necesarios para cada tratamento.

O período de espera pode non aparecer por non corresponder ou ben por si corresponder pero esta información non está dispoñible na receita asociada. En ambos casos aparece no sitio web como: Desconocida

Para os tratamentos finalizados con data de espera de carne, a data mostrada será a data na que remate o período de espera de carne. En cor vermello se aínda está en período de espera ou ben en cor verde se xa se superou a data de espera.

Se o tratamento foi iniciado, pero non finalizou, hai que esperar ata que finalize o tratamento e se poida calcular a data de fin de espera para a carne. Mostraranse como: Pte. Fin Tratamento

Teña en conta que no listado de tratamentos a data de fin de espera de carne só está dispoñible para as vistas de tipo lista e cuadrícula, pero non para a vista de de tipo táboa, xa que ten outra funcionalidade.

Por favor, vexa a nosa sección de preguntas frecuentes ¿Como funciona a vista táboa dos tratamentos? se precisa comprender como funciona.

Se non ve ningún tratamento, ten que ter en conta que os tratamentos son xerados ao día seguinte da data da receita:

Debe ir á lista de tratamentos a través do menú Tratamentos

Se ve un aviso de que ten que fixar a data de inicio, é que non a ten fixada e debe utilizar o formulario existente para fixala:

Se ve tratamentos, é que a data de inicio foi establecida correctamente.

Se non ve ningún tratamento, ten que ter en conta que os tratamentos son xerados ao día seguinte da data da receita:

É posible que aínda acabe de empezar e/ou obtivera a súa receita xusto hoxe. Daquela non se preocupe, mañá de forma automática terá os datos aquí para vostede.

Tamén é posible que non dispoñamos de datos para a receita nos nosos sistemas pero entón, pode crear un novo manualmente. Por favor, vexa a nosa pregunta frecuente ¿Como funcionan ou se usan os tratamentos? se precisa comprender como funciona.

É posible que esté buscando un tratamento que non existe. Asegúrese de que exista. Pode usar o número da receita para atopalo.

Tamén é posible que esté intentando atopar un tratamento descartado pero nese caso non vai poder recuperalo, por favor, solicite recuperalo usando o menú superior de contacto ou por correo soporte@aira.es

Por favor, vexa a nosa sección de preguntas frecuentes ¿Como funcionan ou se usan os tratamentos? se precisa comprender como funciona.

Este sitio web crea e mostra tratamentos creados automaticamente a partir dos datos das receitas existentes nos nosos sistemas para facilitar e reducir a introdución de datos. Os nomes dos tratamentos son xerados automáticamente, sempre a partir do diagnóstico e o número da receita. Isto facilita a comprensión do tratamento e a súa búsqueda.

Se non atopamos datos para unha receita nos nosos sistemas entón non poderemos crear un tratamento automáticamente para vostede e terá que crear un manualmente.

No listado de tratamentos pode buscar, ordenar, filtrar, cambiar o tipo de vista e a cantidade de resultados a mostrar. Tamén pode usar o paxinador sen perder a selección realizada.

En tódolos tipos de vista mostraranse sempre os datos máis importantes para velo todo dun so vistazo e permítelle pulsar no nome do tratamento para velo e obter todo o detalle do mesmo. Na vista detalle pode desprazarse cara abaixo e escoller entre os botóns para editar o detalle ou crear un tratamento novo.

Os tratamentos están pensados para ser impresos mediante un libro de tratamentos e o seu estado calcúlase en función das datas de inicio e fin do tratamento. Por favor, vexa a nosa pregunta frecuente ¿Como funcionan ou se usan os libros de tratamentos? se precisa comprender como funciona.

É posible editar un tratamento que se atopa nun libro de tratamentos xa impreso pero recorde que debe xerar un novo libro para aplicar os novos datos e si o descarga tampouco se esqueza de destruír o anterior libro.

Tamén é posible descartar un tratamento (Quizá porque non se vai aplicar) pero entón non vai poder recuperalo, nese caso, solicite recuperalo usando o menú superior de contacto ou por correo soporte@aira.es

O formulario de tratamentos úsase para actualizar ou crear tratamentos. Ten un funcionamiento estándar igual que calquera formulario web. Pode obter máis información na Wikipedia

No noso caso, os campos do formulario agrupanse por seccións de datos relevantes para facilitar poñer rapidamente o foco na información importante.

Os campos marcados con asterisco (*) son campos obrigatorios. Isto significa que non se pode gardar o formulario de ningún tratamento sen encher a información requerida. Os campos requiridos tamén dispoñen dunha auto validación para axudar a introducir os datos correctamente, así como información sobre os datos a introducir debaixo do mesmo, dependendo do caso.

Cando pulsa o botón de gardar o formulario, por detrás e de forma transparente, dispárase unha validación automática do formulario e se todo foi correctamente será redirixido á páxina de agradecemento onde poderá comprobar como quedou a información introducida no formulario e editala ou crear un tratamento novo.

No caso de que ocorra calquera erro ao gardar o formulario, este recargarase mostrando a mensaxe de erro en cor vermello e asociado ao campo correspondente para poder ser atopado facilmente, corrixido e gardar o formulario de novo.

En calquera momento que o desexe pode pulsar o botón Cancelar para saír do formulario pero ten que entender que nalgún caso poderíase gardar algunha información pero aínda nese caso pode usar o buscador de tratamentos para atopalo e comprobar a información do mesmo e editala de ser o caso ou ben descartar ese tratamento.

Se descarta algún tratamento entón deixará de estar dispoñible na lista de tratamentos pero si xa foi xerado un libro de tratamentos que o conteña, seguirá permanecendo no libro mentres non se xere un novo. Por favor, vexa a pregunta frecuente ¿Como funcionan ou se usan os libros de tratamentos? e/ou ¿Como funcionan ou se usan os tratamentos? se precisa comprender como funciona.

Os datos do proveedor non aparecen marcados como obrigatorios pero realmente si é obrigatorio establecer de onde proveñen os medicamentos. Isto significa que ou ben marca que os medicamentos proveñen do botiquín veterinario ou ben proporciona o nome e a dirección do proveedor pero en ningún caso ambas cousas.

Os medicamentos pódense engadir pulsando a icona , descartar pulsando a icona ou restaurar pulsando a icona de forma dinámica pero recorde que en calquera caso a cantidade usada debe ser positiva e menor ou igual que a cantidade receitada, xa que non se pode usar máis cantidade da que se ten.

Un tratamento non pode ser borrado ou eliminado pero pode ser descartado. Neste caso, desaparecerá do sitio web pero todavía permanecerá nas nosas bases de datos e poderá ser restaurado de ser necesario.

É posible descartar un tratamento (Quizás porque non se vai aplicar) pero entón non vai poder recuperalo, nese caso, solicite recuperalo usando o menú superior de contacto ou por correo soporte@aira.es

Para descartar un tratamento necesita buscalo, seleccionalo para entrar na vista detalle do mesmo, pulsar o botón de editar, marcar o campo para descartalo e finalmente pulsar o botón de gardar.

Os tratamentos descartados non estarán dispoñibles para xerar libros pero todavía permanecerán nos xa xerados se estes no se xeran de novo. Por favor, vexa a nosa pregunta frecuente ¿Como funcionan ou se usan os libros de tratamentos? e/ou ¿Como funcionan ou se usan os tratamentos? se precisa comprender como funciona.

Debe ir á lista de tratamentos a través do menú Tratamentos. Alí aparecerá unha mensaxe de aviso para establecer a data de inicio e un botón para acceder ao formulario.

Use o botón para acceder ao formulario e fixar a data de inicio.

Ao día seguinte de establecer a data de inicio comezarán a estar dispoñibles os tratamentos con receitas que teñan a mesma data ou posterior á establecida.

Unha vez establecida a data de inicio e xerados os primeiros tratamentos, cada día seguirase buscando as novas receitas que existan a partir da receita do último tratamento gardado para ir xerando novos tratamentos de forma automática.

Tamén lle pode interesar:

Cada tratamento debe corresponderse con un número de receita diferente; polo tanto, no caso excepcional de que se deba rexistrar no libro un tratamento para o que non se emitira receita (como nos consta que é o caso da lingua azul), terá que crear un manualmente.

Debido a que o número de receita non se pode repetir, i é un campo obligatorio, a recomendación é usar un patrón no que se indique o diagnóstico e a data, por exemplo:

  • Nº Receita: 02012024
  • Diagnóstico: Lingua azul

Con este método:

  • Para buscar todos os tratamentos sobre a lingua azul, só ten que introducir lingua azul no buscador
  • Para buscar un tratamento do 2 de xaneiro de 2024, só ten que introducir 02012024 no buscador