Preguntas Frecuentes

Si no puede ver los tickets se le mostrará un mensaje con el error ocurrido. Lea atentamente.

No obstante, los tickets se obtienen del sistema de gestión de carros mezcladores para el REGA del usuario actual que realice la consulta. Si el usuario no tiene el REGA establecido en el sistema de carros no se podrá mostrar ningún ticket.

En dicho caso, por favor, use el menú superior de contacto para indicar que desea que se le establezca el REGA en dicho sistema y no se olvide de facilitar su REGA para poder hacerlo.

Cuando le aparezcan los tickets, por defecto verá los tickets de los últimos siete días y dispondrá de un buscador si necesita ver tickets de un periodo diferente.

As propias receitas non se almacenan neste sitio web, senón que xéranse tratamentos a partir dos seus datos.

Non obstante, cando nos sistemas de Aira se dispoña da receita en formato dixital, entrando na ficha do tratamento atoparás unha ligazón para descargala no apartado dos datos da receita.

Por favor, vexa a nosa sección de preguntas frecuentes ¿Como funcionan ou se usan os tratamentos? se precisa comprender como funciona.

No menú Facturas hai tres entradas diferentes onde pode atopar:

  • Facturas de compras

  • Facturas de venda de leite

  • Outras facturas de venda, por exemplo, gando, produtos de horta, etc.

Dentro de cada unha das opcións, as últimas facturas móstranse de forma predeterminada, pero pode usar o botón Cargar máis ou utilizar o motor de busca para ver as facturas anteriores. Están dispoñibles a partir de 2018.

As facturas teñen un botón para poder descargar o documento PDF asociado. É posible que as facturas máis antigas non se poidan descargar.

Tamén é posible que as facturas máis recentes non se poidan descargar. Este problema debería resolverse nunhas horas. Se despois disto o problema persiste, use o menú de contacto superior para indicarnos cales son as facturas que non ten dispoñibles para descargar.

Unha vez que inicie sesión, despois de facer clic no nome, poderá acceder á sección A Miña Conta.

Neste apartado pode ver información sobre os asesores que ten asignados, a seus datos de contacto e acceder a diversos documentos que a cooperativa poña a súa disposición.

En socios.aira.es puede consultar los pedidos de pienso a fábrica existentes, y puede hacer pedidos nuevos.

Dispone de dos menús diferentes.

Pedidos pendientes:

  • Puede ver los pedidos que tiene pendientes de entregar

  • Puede hacer un nuevo pedido en base a los artículos consumidos en los últimos meses

Pedidos entregados:

  • Puede ver los pedidos ya entregados

  • Puede facer un nuevo pedido, duplicando uno existente

Ante cualquier duda o problema puede usar el menú de contacto para reportar el problema.

Este método para hacer pedidos no substituye a los anteriores, sino que es complementario, por lo que ante cualquier problema puede hacer el pedido por el método habitual (teléfono, WhatsApp, ...).

Actualmente, Aira SCG, non dispón de ningunha aplicación móbil.

O sitio web de socios non é nin ten aplicación móbil aunque sexa posible instalala coma una aplicación nativa do sistema:

El sitio web de socios no es ni tiene aplicación móvil. Non obstante, puede instalarla en cualquier dispositivo (tablet, móvil u ordenador) como si fuese una aplicación nativa del sistema debido a que está hecha con tecnología WPA (Aplicación Web Progresiva).

Mientras navega por el sitio web de socios, el propio navegador le debería proponer la instalación de la app de socios de forma automática. Sin embargo si este no fuese el caso, no importa, puede instalarla igualmente de forma manual de dos formas, dependiendo si lo hace desde un ordenador u outro dispositivo (móvil o tablet):

  • En ordenador: Pulse el icono (un pc con flecha para abajo) de la barra superior en el lado derecho

  • En otros dispositivos: Pulse el icono de configuración (Tres puntos). Ir a guardar y compartir. Allí ya aparece la opción de: Instalar WPA Socios Aira

        

Este sitio web está dispoñible en dous idiomas: Español e Galego. Use o selector de idiomas con bandeiras para cambiar de idioma.

As seccións deste sitio web que son privadas, son polo tanto, de uso exclusivo dos usuarios rexistrados.

Podes solicitar o rexistro como usuario se é cliente de AIRA SCG, a través do formulario de rexistro.

Usando o menú superior Iniciar Sesión e indicando o correo electrónico e contrasinal que estableceu no proceso de rexistro.

Se non lembra o seu contrasinal, pode cambialo usando a opción Reiniciar contrasinal

No menú superior de Peguntas Frecuentes, poderá atopar unha serie de preguntas relacionadas co funcionamiento do sitio web.

Tambén pode atopar axuda facendo clic na icona , que o levará as preguntas frecuentes organizadas por categoría.

Se isto non é suficiente, pode contactar co departamento de TI usando o menú de contacto superior

É importante asegurarse de indicar un correo electrónico correcto neste formulario, xa que será a onde se enviará a resposta ao problema plantexado.

Si. O libro inclúe todos os tratamentos iniciados, é dicir, cunha data de inicio de tratamento cuberta.

Se no momento en que se xera o libro hai tratamentos sen rematar, aparecerán no libro coa data de finalización cuberta con NON. Cando rematen estes tratamentos, cando se rexenere o libro, xa aparecerán nela coa súa data de finalización.

É importante ter en conta que ao final todos os tratamentos deben estar finalizados no libro, xa que todos finalizan nalgún momento e que será necesario xerar de novo o libro para poder ser trasladados coa data de finalización.

Por favor, vexa a nosa sección de preguntas frecuentes ¿Como funcionan ou se usan os libros de tratamentos? se precisa comprender como funciona.